Drodzy Rodzice
Na pewno długo się zastanawiacie, jakie przedszkole wybrać dla swojego dziecka. W końcu macie powierzyć swój najcenniejszy skarb obcym ludziom na wiele godzin dziennie. Jakie więc powinno być to wymarzone przedszkole?
Powinno być kameralne, z ciepłym, przyjaznym klimatem, powinno być bezpieczne, ładne, dobrze wyposażone w pomoce dydaktyczne i zabawki.
Powinno mieć wykwalifikowane, miłe i troskliwe opiekunki, które potrafią dziecko przytulić, ale też nauczyć samodzielności, ukształtować odpowiednie nawyki i zapewnić realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Powinno rozwijać dziecko, wykorzystując jego naturalną ciekawość i chęć do nauki.
A jakie jest nasze przedszkole? Właśnie takie.
A jeszcze…
Łódka Przedszkole Daltońskie opiera się na koncepcji Planu Daltońskiego i elementach metody Marii Montessori, indywidualizując pracę z dziećmi, uwzględniając ich potrzeby, zainteresowania i możliwości rozwojowe. Uczy samodzielności, odpowiedzialności i współpracy. Oferuje bogatą ofertę zajęć dodatkowych takich jak zajęcia języka angielskiego, francuskiego, zajęcia muzyczne, plastyczne, informatyczne (grupa starsza), sportowe, zajęcia pływania na własnym basenie oraz opiekę logopedy i psychologa.
Jest to po prostu miejsce, które zapewni Waszemu dziecku wszechstronny rozwój, szacunek i poczucie bezpieczeństwa.
Zapraszamy.
Dyrektor ŁÓDKA Przedszkole Daltońskie
Maria Giełzak
Misja i wizja
ŁÓDKA Przedszkole Daltońskie
Przestrzegamy praw dziecka, wynikających z dziecięcych potrzeb;
Rozwijamy kompetencje społeczne, ucząc odróżniania dobra od zła;
Zapewniamy fachową opiekę, zatrudniając wykształconych i kreatywnych nauczycieli;
Eksponujemy twórczy potencjał dzieci, umożliwiając im spontaniczną aktywność;
Diagnozujemy i obserwujemy indywidualny rozwój dzieci, na każdym etapie ich życia;
Stwarzamy warunki do wychowania szczęśliwego człowieka, potrafiącego akceptować siebie i innych ludzi;
Zapewniamy naszym absolwentom dobry start w szkole oraz wychowujemy w przekonaniu, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych;
Kształcimy dzieci na samodzielne, odpowiedzialne i współdziałające w grupie;
Organizujemy różnorodne zajęcia wspierające uzdolnienia;
Liczymy się z opiniami rodziców, traktując ich w sposób partnerski;
Eksperymentujemy z dziećmi, wprowadzając je w świat nauki i doświadczeń.
Łączymy indywidualną pracę z potrzebami, zainteresowaniami i możliwościami rozwojowymi dzieci;
MÓwimy o emocjach i uczymy radzenia sobie z porażkami;
Doskonalimy relacje ze środowiskiem lokalnym i aktywnie w nim uczestniczymy;
Kształtujemy zasady zdrowego stylu życia;
Angażujemy się w różnorodne akcje społeczne i charytatywne.